کشتی آزاد جام یاشاردوغو| وفایی‌پور طلایی شد/ پلنگ‌وار به مدال برنز رسید

18:47 - 19 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۶۲۴
کشتی آزاد جام یاشاردوغو| وفایی‌پور طلایی شد/ پلنگ‌وار به مدال برنز رسید
نمایندگان ایران در مسابقات ۵ وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو به یک مدال طلا و یک برنز دست یافتند.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات ۵ وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه امروز شنبه در شهر آنتالیا ترکیه برگزار شد و در پایان هادی وفایی‌پور در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و محمدمهدی پلنگ‌وار در وزن ۶۵ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم ابراهیم خواری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به نتیجه ۲ بر ۲ و با ضربه فنی مقابل بکزات آلمازبک اولو از قرقیزستان مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت و در این گروه شکست خورد و حذف شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم علی خرمدل در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل احمت دومان از ترکیه به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب ادلان عسکراف از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر از دور رقابت‌ها کنار رفت. محمدمهدی پلنگ وار پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب الوکبک ژولدوشبکوف از قرقیزستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه مقابل حریفی از آذربایجان با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی رفت. پلنگ وار در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل ادلان عسکراف از قزاقستان به برتری رسید و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم حسین ابوذری در دور اول مقابل واسیلی دیاکون از مولداوی با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و با توجه به شکست حریفش در مراحل بعدی، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی وفایی پور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل عیسی گالیف از قزاقستان را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر ۴ یودایی تاکاهاشی از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وفایی پور در این مرحله مقابل اسوم شولیدزه از کشور گرجستان با نتیجه ۱۱ بر ۱ به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار مقابل اردن بات بیامباسورن از مغولستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و مدال طلا را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *